Paintballaddict – csak így, simán…

Akkor kezdjük el!

Posted in Gépház by Tacepao on 2009/06/02

paintball_logo Üdvözöllek nálam! Foglaj helyet, kapcsolj be valami halk háttérzenét és olvass…

…nyugodtan!

Hogy miről is? Paintballról, mi másról! És rólam… már ha van hozzá kedved.

Ha tovább olvasol ebben a bejegyzésben, akkor kicsit a miértekről fogsz több mindent megtudni… és talán rólam (habár ez kevésbé fontos…)

Ki vagyok én? Egy játékos! Életem tengelyét a paintball alkotja. Hogy ez túlzás? Lehet, de nem zavar. Ha tehetném minden nap játszanák… de nem tehetem, így amikor időm engedi írni is szeretek róla.

Ez az íráskényszer honnan? Jó kérdés! Nagyon sokáig csak fórumokon nyílvánultam meg, no meg a pályán… aztán Sípos Ákos barátom felkért, hogy írjak egy beszámolót a VI. SWAT Paintball Scenarioról az oldalára a Festéklövészre. Megtettem. Aztán a Majális Big Game következett, amiről szintén beszámoltam az oldalán.  És elindult a lavina… írni kell! 🙂

Szóval most nekikezdek! Ezentúl minden játékról amin résztveszek írok kicsit, és persze minden másról, ami paintball. Azt nem álítom, hogy hasznos leszek, de remélem legalább szórakoztató…

Tagged with: , ,

Vélemény, hozzászólás?

