Paintballaddict – csak így, simán…

Smart Parts Ion beállítások magyarul

Posted in Gépház, Tech by Tacepao on 2009/06/16

smart_parts_logo-01Elkészült hát egy sorozat első darabja! “Lefordítottam” – “lekörmöltem” a Smart Parts cég egyik zászlóshajójának, az Ion markernek a programozását (tűzmód, tűzgyorsaságok – FPS, BPS).

Jézusom, hogy milyen szájbarágós és “hülyegyerekeknekvagyokírva” az eredeti manual! Néhol majd sírógörcsöt kaptam tőle! Először a teljes manualt (27 oldal) akartam megcsinálni, de rájöttem, hogy hülyeség!

Így végül a legfontosabbnak ítélt tűzmód, tűzgyorsaság (DWELL, ROFD, BPS) maradt a cél, megfűszerezve egy kis teljesítmény (FPS) állítgatásos magyarázattal.

Kérlek titeket, megértéssel olvassátok a művet, mivel ez az első ilyen típusú munkám. Viszont nem az utolsó! Tervezem a leggyakrabban használt markerekhez hasonló leírás készítését. Persze segíthetsz te is, kedves olvasó, hiszen nincs minden marker/manual a birtokomban! Ha úgy érzed, kedvet kaptál a segítség eme formájához, akkor ne tétovázz! Készíts hasonló doksit (nem kell feltétlen pdf, jó a word is) és küld el nekem! Publikálom itt és így létrehozhatunk egy olyan adatbázist magyarul, ami szerintem igen hasznos és kimondottan keresett lehet paintballos körökben!

Én még emlékszem az első angol nyelvű manual bogarászására, az új szavak ízlelgetésére, a szótárazásra és a kínos félreértelmezésekre… ha csak kicsit is segít ezt a zavart ez, vagy az ehhez hasonló “magyarított manualok”, feloszlatni, már nem csináltam, csináltuk hiába!

De ennyi elég is a locsogásból! Ha le szeretnéd tölteni a “kismagyar ion manualt” katt a letöltésre!

letoltes_ikon

3 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. peavey said, on 2009/08/25 at 18:52

    az ég áldja meg a kezét meg az agyát aki ezt végre leírta! úgy utálltam angolból kibogarászni ha molyolni akartam valamit

    1000 KÖSZÖNET!

    anyit hiányolok belőle, hogy hogyan lehet visszaállítani alap értékekre, ha már jól elpiszkáltuk mindenfelé esetleg vki használtan vette vkitől

    kifejezetten jól sikerült a fordítás grat!

  2. tacepao said, on 2009/08/25 at 19:04

    Köszönöm! Ez az 1.0-ás verzió, és jogos az észrevételed! Na, csinálok is egy javítást belőle, amiben az alapértékek visszaállítása is bent lesz! 😉 🙂

  3. Macerás… | Festéklövész.info said, on 2013/07/12 at 10:40

    […] dolog az élet. Még 2009-ben, pusztán “önszorgalomból” készítettem egy nagyon lebutított programozási útmutatót, természetesen az anyanyelvemen, a Smart Parts […]


Vélemény, hozzászólás?

