Paintballaddict – csak így, simán…

Valami közeleg…

Posted in Tech by Tacepao on 2009/07/06

airballRendeletem egy új markert magamnak, amolyan “tartaléknak”!

Most beszéltem telefonon az illetékessel és örömmel tudtam meg, hogy a marker már nála van, itt Magyarországon! Tádám! 🙂 Még a héten ütközünk és átveszem az új drágaságomat! Leleplezése akkor történik majd meg! Avatására remélhetőleg minnél hamarabb sor kerül!

Addig, ha van kedve valamelyik olvasómnak tippelni, milyen markert is hozattam magamnak, kommentekben megteheti!

6 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bédön said, on 2009/07/08 at 15:03

    Egy egot?

  2. Bédön said, on 2009/07/08 at 15:04

    vagy iont?

  3. Bédön said, on 2009/07/08 at 15:06

    esetleg egy eteket?

  4. tacepao said, on 2009/07/08 at 16:27

    Bédön! Egyik sem talát, de kösz az igyekezeted! Marker már nálam. kapóval ki is próbáltuk. A cucc jó, csak kell rá egy tisztességes cső. A többit majd talán holnap, képekkel! 😉

  5. Bédön said, on 2009/07/10 at 19:20

    Tegnap lemaradtam :S De hajrá! Am bocs elég Airball cuccokat írtam… Woods-hoz inkább Tippmann X7 🙂

  6. tacepao said, on 2009/07/11 at 04:47

    No, akkor lelövöm a nagy “poént”. Egy Smart Parts Vibe markert vettem. 🙂 A Smart Parts belépő markere a Vibe. Semmi flanc, semmi extra. Csak egy “hótegyszerű marker”.

    Az első tapasztalatok róla ár megvannak. A legfontosabb: a gyári cső, amivel adják, nagyon vacak. Minden más teljesen rendben van. Többet most nem írok róla. Majd képes-videós kivesézést szándékozom csinálni a markerről. Csak sajnos a héten sok dolgom volt, így nemigazán tudtam a projektre ráfeküdni. De hamarosan! 😉 🙂


Vélemény, hozzászólás?

