Paintballaddict – csak így, simán…

2. Partizánharc Szennán

Posted in Scenario, Woodsball by Tacepao on 2009/08/08

zselicMostanság kicsit holtszezon van. Így a festéklövészen csiszolgatok, ötletelgetek. Személyes bejegyzés lassan két hete nem íródott ide. Pedig volna témám…
Pl. a Freak-ra akarok valami „tapétát”, amitől kicsit sötétebb kinézete lesz. Meg kéne valami paintball mez, csak nem tudom milyen. Egy biztos rikító semmiképp…

No, de kicsit elkanyarodtam. Gabi barátom, a Zselici Sakálok vezére nemrég elküldte a 2. partizánharc játékkiírását, amit természetesen már le is hoztam a festéklövészen. Az elsőn nem voltam ott. Egyszerűen nem fért bele a programba. Pápa, Tököl és Szenna. Ezeken a helyeken tartottak scenariot abban a hónapban. Egyszerűen a 3 lehetőség nem ment egyszerre, így döntenem kellett.
Nagyon szeretem Gabiékat, nagyon rendes csapat az övék. A pályájuk is szuper szerintem. Tapasztalatból mondom, mivel tavaly Kapóval meglátogattuk őket egy havas, szeles napon. Ez volt az I. MiniScenario a Zselic Paintballnál. Mind a vendéglátás, mind a játék kitűnőre sikeredett. Iszonyatosan jót henteltünk az akkor kibontakozó Sakálok és a Gurkhas társaságában. Imádtam. A pálya egyáltalán nem egyszerű, látszik, hogy sok munkát tettek bele.
Aztán jött az első partizánharc, amit sajnos ki kellett hogy hagyjak, hagyjunk. Mind a SWAT, mind a Gurkhas kellemes élményekről számolt be a rendezvénnyel kapcsolatban. Kár, hogy írásos formában ezt senki nem tette meg…
A mesélők szerint a terep kőkemény, a feladat pedig igazi kihívás volt mindenkinek. Olyan, őrjárat az ellenséges harci területen jellegű. Igazi militarista játék képe rajzolódott ki előttem.
Bevallom, ez a mászkálós, partizánkodós játék nem igazán az én világom (lusta vagyok gyalogolni, na), de a beszámolók és a hozzám eljuttatott képek meggyőztek arról, hogy a következőn részt vegyek magam is.
Már csak a kihívás miatt is! Igaz a másodikon „könnyítenek” a srácok, mivel gépjárművekkel támogatott „bevetés” lesz, az első harc „túszainak kiszabadítására”. Szóval lesz autó, de remélem a vízmosásban, meredélyen gyaloglás, kapaszkodás nem marad el!

Egy szónak is száz a vége: Woosdballosok és egyéb paintballosok ébresztő! Ki kell szabadítani harcostársainkat a Sakálok fogságából!

(kedvcsinálónak pár kép az előző játékról, további képek és videó a srácok oldalán)

I. Partizánharc 04.25. 045 04.25. 080

Reklámok

Egy hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. C.Klark said, on 2009/08/08 at 20:27

    szerintem rám is számithatsz….


Vélemény, hozzászólás?

