Paintballaddict – csak így, simán…

Ollie Lang videókra bukkantam

Posted in Airball, Videó by Tacepao on 2009/08/19

Mindenféle hírcsatornákra feliratkozom, hogy mindig friss hírekről értesülhessek a paintball világából. Nemrég egy videócsokorról értesültem így, amiken Ollie Langad tippeket játékostársainak. Négy rövidke videó, de mindet érdemes megnézni! A legutolsóban mutatott “trükköt” pedig magam is szeretném megcsinálni… de félek, hogy sohasem fog sikerülni! Azért meg fogom próbálni! Videók a tovább mögött!

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Stuci said, on 2010/01/04 at 12:55

    a 4. video nemsemmi, bár annyi gyakorlattal ami mögötte van..:)

  2. KáZé said, on 2010/01/25 at 15:47

    Tace!Nekem sikerült ez a trükk! Igaz, hogy én nem filléreskedtem mint Mr. Lang és nagyvonalúan agy maréknyi golyót dobtam fel. 🙂


Vélemény, hozzászólás?

