Paintballaddict – csak így, simán…

Készülődés a Mikulás Kupára, avagy az Exwoods Team megalakulása

Posted in Airball, Fun, Verseny by Tacepao on 2009/11/09

randomHol is lehet kezdeni egy ilyen történetet… Tudom, tudom! A legelején! De ha az ember fia azt sem tudja, hogy hol is kezdődött…

Talán már tavaly… már akkor beszélgettünk a Gabival a szolenoidos markerekről, azon belül is az SP Ion-ról, hogy milyen is az és, hogy szerintem kinek-minek is jó az. No meg az a rengeteg videó a lufis játékokról… Meg az a film az XSV-ről… Meg a… Eh! Na mindegy is. Azt tudom, hogy én már régóta érleltem magamban a gondolatot: lufis pályán játszani, esetleg versenyezni is. Gabinál nem tudom hogy kezdődött konkrétan. Kapót természetesen én próbálom kimozdítani évek óta a szilárd military tengelyéből, bevallom kevés sikerrel. Soha nem fog másmilyen markert vásárolni, csak is military stílusút.

Aztán meg ott volt idén tavasszal az MPL harmadik fordulója, amire már nagyon kiakartam menni, hogy közelről is láthassam a történéseket. Nem sikerült. Pápa és tököl, két scenario volt abban az időzónában. Aztán ott volt a W-ball téma. Egyszerűen nem tudtam összehozni egy csapatra való embert. Totál rágörcsöltem. Csak az zakatolt a fejemben, hogy versenyezni akarok! Ki kell próbálnom!
Aztán szeptemberben, döntöttem. Kimaradt egy scenario és már az MPL negyedik fordulóján találtam magam a hálón belül. Nem markerrel, kamerával a kezemben. Skizofrén érzés volt! Az egyik felem elragadtatással figyelte a játékosok minden mozdulatát. Még az elrontott lépéseket, csetlés-botlást is! Mert volt az is, valljuk be. A másik felem pedig folyamatosan üvöltött a fejemben: csináld, csináld csináld! Ezt akarod, kell, muszáj! Na itt már teljesen végem volt! Klasszikus közhely: addig meg nem halhatok… halhatnék én, ha nincsenek a jelenlegi körülmények! De vannak!

Gabi mellém állt! Már ketten voltunk, amikor is a Mikulás Kupát meghirdette a Patriots! De kell még egy ember! Hogy lesz? Kapó jönne, ha szólok, de nincs mivel… Ekkor Levente, az az isten áldotta jó gyerek, felajánlotta a régi DM6-osát arra az egy napra kölcsön! Mint gyöngytyúk a takonyra csaptam le rá! Kapó jössz, te vagy a harmadik! És ezzel meg is volt a csapat.
Aztán elkezdtem leltározni: ruha, na az nincsen, de kit érdekel, majd nyomjuk (majdnem) terepben. Hozzáteszem, nekem van már az év eleje óta egy Dye c5-ös gatyóm, amit használtan vettem, használom is azóta bőszen mindig és mindenhol. Meg ugye nekem van markerem, táram, palackom, tabik és tabitartóm, szóval jól el vagyok, viszonylag. De a többiek?! Gabinak van ugye Zümi a Matel csoda Ion, tár már úton van hozzá, palackja van rendben. De nincs tabi, nincs tabitartó! Kapónál meg ugye ott a kölcsön marker, de sem tár, sem tabik, sem tabitartók…Katasztrófa készül emberek! Telefonálgatás: van két tabitartó, vannak tabik és lesz tár is a Kapónak! Misszió kipipálva! Ruha továbbra sincs, de azt tényleg leszarom! Itt tartok most és jön a következő pánikhullám: Hány meccs is lesz? Ahhoz mennyi lőszert vegyünk? Meg milyet? Olcsót, drágát? Nem nyerni megyünk, persze, hiszen az lehetetlen, de azért benne van a zabszem a valagamban!
Szóval vannak kérdések bennem most is!

Epilógus: Ákos lebaszott! Kérdezte edzünk e? Mondom persze, napi 10-12órát vagyok el itthonról meló miatt, edzem mint állat! Szerelem a gépeket! Kapó szintén dolgozik tokától-bokáig… Gabi meg olyan messze van tőlünk, hogy azt sem tudom mit csinál épp… Edzeni, eh! Akkor mi mit akarunk? – kérdezi Ákos. Mondom – Játszani, jól érezni magunkat és szórakozni kicsit!
Szerinte aki nem győzni akar, az ne versenyezzen. Én nem akarok, jelentem, mivel realista vagyok! Célom, célunk a tisztes helytállás, a kóstoló, a beleérzés a dolgokba. Persze lehet, hogy nem a Syntax Error szintű csapatok ellen kellene kezdenünk ezt a beleérzést, de sohasem arról voltam híres, hogy normális vagyok! 😀

5 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. C.Klark said, on 2009/11/09 at 21:03

    srácok a részvéte,és tisztes helytállás a fontos….ti itt csak alkalmi csapat vagytok…..emlékszem amikor a jugok nem tudtak kimenni az eb-re a Dánokat a szabiról rángatták be semmi felkészülés semmi edzötábor…..kimentek ,és élmény focit mutattak be amivel europa bajnokok lettek….tehát a remény hal meg utoljára….hajrá

  2. Gabi-Zümi-FőSakál said, on 2009/11/10 at 10:40

    “Aki nem győzni akar ne versenyezzen” ez szép gondolat, a verseny pont erről szól, de úgy, hogy talán Tace volt az egyetlen a csapatból aki látott már ilyen versenyt, azért erős lenne úgy kimenni, hogy nyerni fogunk! Nyilván nem fogjuk magunkon eldurrantani a festékgolyókat, és megteszünk mindent, de ez még csak kóstoló! Edzésnek nem mondanám, de itthon a pályán sokat játszok, igaz még a régi X7-el, és a pálya is inkább egy gyakorlótért, vagyis ilyen szempontból olyan sokat nem számít!
    De lelkesek vagyunk, és ha jön a szurkolótábor akkor megint mi leszünk a legvidámabb brigád!

  3. mz_ said, on 2009/11/10 at 22:02

    Tace, Kapónak van egy jt gatyám egy táram meg egy tabitartóm 4 lock lidel, ennél többet most nem tudok, mezt könyökvédőt neked tudok adni rád rád megy, egy dye hálos anti fog fejkendőt is ha nagyon kell:) jah meg fel tudom ajánlani neked a torque-t a versenyre, mégis jobb mint ami most van, gabinak meg egy csőkészletet az ionhoz ha nagyon kell XDXD na kb a cuccaim 80%-a

  4. Coli said, on 2009/11/11 at 10:56

    Tace, kuldtem egy levelet par tippel.

    Nyerni kell odamennetek, ahogy Douglas MacArthur is mondta: It is fatal to enter any war without the will to win it.

    C.

  5. tacepao said, on 2009/11/11 at 17:37

    MZ! Köszönöm a felajánlást, élni fogok, fogunk vele! A többit majd telefonon, személyesen! 😉
    Coli! Neked pedig nagyon köszönöm az emailt, hasznos nagyon! Már válaszoltam is rá.
    Igyekszünk majd megfogadni a benne található tippeket! 🙂

    Ja és MacArturt leváltották, miután Koreában atomot akart dobálni a sok kicsi koreai egyenruhás kínaira! 😀 De azért értem a célzást! Aggódni nem kell, nem eleve elrendelt sorssal a képünkön fogunk megjelenni a rendezvényen, hanem elszánt és tettre kész fejjel! 🙂


Vélemény, hozzászólás?

